Taiji Vereniging Grimbergen HOME

GRIMBERGEN & MECHELEN

Begeleide Taiji in de natuur

GRIMBERGEN

Bijna iedere maandagavond tijdens de maanden juli en augustus kan je onder begeleiding van Karine Dutli, Anne-Marie Van den Bossche, Martin Strynck en Matthias Vandeweghe taiji komen oefenen op het grasveld 'Wijde Wereld Weide' te Grimbergen. Vanaf 19u30, bij droog weer, beoefenen we deel 1 en/of deel 2 van de Yang Hemelberg Middenvorm dit zowel voor beginners als gevorderden. Ook zonder ervaring ben je van harte welkom! Raadpleeg voor je vertrekt voor alle zekerheid eerst onze agenda Grimbergen.

Plaats: Wijde Wereld Weide, Guldendal 20, Grimbergen (overzijde van Het Mot)

Exacte locatie: Google Maps

Datum: 1, 8, 15, 22, 29 juli en 5, 12, 19, 26 augustus

Tijdstip: van 19:30 tot 21:00 bij droog weer

Deelname: gratis

Facebook: www.facebook.com/events/465749167297172/

MECHELEN (nieuw)

Bijna iedere donderdagavond tijdens de maanden juli en augustus kan je onder begeleiding van Karine Dutli en Anne-Marie Van den Bossche taiji komen oefenen in het Vrijbroekpark te Mechelen. Vanaf 19u30, bij droog weer, beoefenen we deel 1 en/of deel 2 van de Yang Hemelberg Middenvorm dit zowel voor beginners als gevorderden. Ook zonder ervaring ben je van harte welkom! Raadpleeg voor je vertrekt voor alle zekerheid eerst onze agenda Mechelen.

Plaats: Ridder Dessainlaan 65, Mechelen

Datum: 4, 11, 18, 25 juli en 1, 8, 15, 22 en 29 augustus